Με τις ευχές των παιδιών για το σπίτι και τη γειτονιά των ονείρων τους...

Ζητήσαμε από τα παιδιά, μετά από ένα εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα, να γράψουν μια ευχή για το σπίτι και τη γειτονιά των ονείρων τους.
      "Να είχε πολλά λουλούδια"
      "Να κάνουμε οικονομία στην ενέργεια"
      "Η παιδική χαρά της γειτονιάς να μην είναι τόσο βρώμικη"
      "Το σπίτι μας να είναι όμορφο"
      "Θα ‘θελα να ζω σε ένα ροζ σπίτι με καρδούλες"
      "Εύχομαι το σπίτι μου να ήταν ήσυχο"
      "Να κατεδαφιστούν όλα τα αυθαίρετα"
      "Θέλω να είχε μια λίμνη"
      "Θέλω το σπίτι μου να λειτουργεί με φως"
      "Το σπίτι μου θα ήθελα να είναι ευχάριστο"
      "Να έχουν ένα ωραίο σπίτι τα ψάρια"
      "Εύχομαι να μην υπάρχει φτώχεια"
      "Εύχομαι το καινούργιο μου σπίτι να ‘χε καλοριφέρ"
      "Θα ποτίζω τα λουλουδάκια και τα δέντρα"
      "Να υπάρχουν πιο πολλά δέντρα και λουλούδια"
      "Να παίρνω το ποδήλατο πιο συχνά"
      "Να είναι φωτεινό"
      "Θα ήθελα να υπήρχαν περισσότερο πράσινο και φως και όχι τσιμέντο και να είχα ένα όμορφο καθαρό σπίτι"
      "Να είχε πολλά παράθυρα και μια πηγή ενέργειας»
      "Αυτοκίνητα με ηλιακή ενέργεια"
      "Να κάνουμε οικονομία στο ρεύμα"
      "Να έχουν κι οι πολικές αρκούδες ένα σπίτι"
      "Το σπίτι μου θέλω να είναι πλούσιο"
      "Το σπίτι μας να είναι πολύ μικρό"
      "Εμένα μου αρέσει η οικογένειά μου"
      "Θα φυτέψω 100 δέντρα και δε θα σπαταλώ νερό"
      "Εύχομαι στο μέλλον όλα να λειτουργούν με ηλιακή ενέργεια"
      "Να μην υπήρχε καυσαέριο"
      "Θα ήθελα το σπίτι μου να είχε παράθυρα, αυλή, πόρτες και κάδους ανακύκλωσης"



Πηγή:wwf schools wwf_schools@lists.wwf.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένα κατάμεστο Πνευματικό Κέντρο βροντοφώναξε «ΟΧΙ στον πόλεμο, ΝΑΙ στην ελευθερία των λαών - Ειρήνη για όλα τα παιδιά του κόσμου».

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - για τις κινητοποιήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛ.ΓΟΝΕΩΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - για το άνοιγμα των σχολείων με έξαρση covid και γρίπης