Για τις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Βουλευτή Ζακύνθου για τα ζητήματα των σχολείων

 Ζάκυνθος, 24/6/2024


Για τις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Βουλευτή Ζακύνθου για τα ζητήματα των σχολείων.


Το ύφος με το οποίο ο κ. Βουλευτής Ζακύνθου αναφέρθηκε σε εκλεγμένα μέλη της Διοίκησης της δευτεροβάθμιας οργάνωσης των γονέων της Ζακύνθου με μειωτικές και σεξιστικές εκφράσεις ("αυτοί οι λαλίστατοι", "αυτή η κυρία από την Ένωση Γονέων", "αυτές οι κυρίες" κλπ) δε μας ξενίζει, ούτε μας αιφνιδιάζει. Είναι αποτέλεσμα της απουσίας επιχειρημάτων και της εδραίας πεποίθησής του για το ήθος που ταιριάζει σε ένα πολιτικό ον. Φαίνεται, πως, έχοντας συνηθίσει να περιστοιχίζεται από κλακαδόρους κόλακες, δυσκολεύεται να αποδεχθεί ότι η παλαιοκομματική αντίληψη του "κατόπιν ενεργειών μου" τύπου Μαυρογυαλούρου  που τον διακατέχει, είναι ξεπερασμένη και δεν πείθει. 


Είναι τουλάχιστον πρόκληση να ισχυρίζεται ο κ. Βουλευτής ότι δεν υπάρχουν σχολεία με σοβαρά προβλήματα στην Ζάκυνθο σήμερα. Οι όποιες παρεμβάσεις έχουν γίνει είναι μπαλώματα και αποτέλεσμα έντονων πιέσεων γονέων και εκπαιδευτικών.

Πράγματι, οι αίθουσες προκάτ-κοντέινερ αποτελούν τη νέα "τάση" στη σχολική στέγη στο νησί. Δεκάδες τέτοιες αίθουσες -παλιές και νέες- οι οποίες, αντί να αποτελούν λύση έκτακτη και προσωρινή, παραμένουν για χρόνια στα σχολεία ασυντήρητες, περιορίζοντας τον προαύλιο χώρο των σχολείων και χωρίς καμία πρόθεση αντικατάστασης τους με μόνιμες κτιριακές εγκαταστάσεις.

Οι πολυδάπανες ανακαινίσεις έμειναν ανολοκλήρωτες ή άφησαν πίσω τους άλλα προβλήματα. Στο 3ο Δημοτικό έμεινε ανολοκλήρωτη η μόνωση της ταράτσας και παρέμεινε η ίδια παλιά προβληματική ηλεκτρολογική εγκατάσταση. Το 1ο Λύκειο παραμένει απροσπέλαστο από ΑΜΕΑ τον 21ο αιώνα.

Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν στη σφαίρα των …υποσχέσεων και του πολιτικαντισμού. Ειδικά για την πολυσυζητημένη στατική μελέτη του  2ου Δημοτικού, οι γονείς φωνάζουν πάνω από 2 χρόνια τώρα, με το πρόβλημα να είναι γνωστοποιημένο και στον ίδιο τον κ. Βουλευτή, και το μόνο που λαμβάνουν μέχρι στιγμής είναι υποσχέσεις, καθησυχασμός και χρονοτριβή.

Παραμένουν, μέχρι σήμερα, κτιριακά προβλήματα που εγκυμονούν κινδύνους σε σχολεία του νησιού (πχ. 2ο Δημοτικό, ΕΠΑΛ, Νηπιαγωγείο Βανάτου, Νηπιαγωγείο Βολιμών, Νηπιαγωγείο Κερίου, 1ο Δημοτικό, 2ο-3ο Γυμνάσιο κ.ά.). 

Οι ελλείψεις αναγκαίου υλικοτεχνικού εξοπλισμού εξακολουθούν και επιπλέον, η σχολική χρονιά έκλεισε με δεκάδες κενά σε εκπαιδευτικούς, σε προσωπικό παράλληλης στήριξης και βοηθητικό προσωπικό, κάτι το οποίο αποτελεί πλέον κανόνα την τελευταία δεκαπενταετία, με τη διαιώνιση του αίσχους των αναπληρωτών που προλαμβάνονται ακόμα και...το Μάρτη!

Ε λοιπόν όχι! Με ΑΥΤΗΝ την κατάσταση ΔΕΝ είμαστε ευχαριστημένοι οι γονείς της Ζακύνθου και δεν πρόκειται να γίνουμε οσφυοκάμπτες για τα στοιχειώδη, που στο κάτω-κάτω της γραφής βγαίνουν από τις τσέπες μας μέσα από τη βαριά φορολόγησή μας.

 

H στάση του κ. Βουλευτή επιβεβαιώνει ότι ούτε το κράτος ούτε η τοπική διοίκηση έχουν διάθεση να δώσουν οριστική λύση στο πρόβλημα της σχολικής στέγης στη Ζάκυνθο, όπως άλλωστε και στα υπόλοιπα προβλήματα καθημερινότητας που ταλανίζουν το ζακυνθινό λαό και τα παιδιά μας, πχ. ύδρευση και αποχέτευση, ελεύθεροι χώροι και χώροι παιχνιδιού – παιδικές χαρές κ.ά. Αντιθέτως, με μεγάλη ευκολία και χωρίς χρονοτριβές χρηματοδοτούν με δισεκατομμύρια κάθε είδους επενδυτικά προγράμματα, επιδοτήσεις εξπρές ανεγέρσεων νέων ξενοδοχειακών μονάδων, τουριστική διαφήμιση και προβολή, αλλά και πολεμικούς εξοπλισμούς.

 

Ξεκαθαρίζουμε στον κ. Βουλευτή ότι γνώμονας των αποφάσεων της Ένωσης Γονέων είναι αποκλειστικά και μόνο η ολόπλευρη μόρφωση και η ασφάλεια των παιδιών μας,  τα οποία εμφανέστατα δεν αποτελούν προτεραιότητα ούτε για τις κυβερνήσεις, ούτε για τις τοπικές διοικήσεις διαχρονικά.

 

Το ΔΣ της 1ης Ένωσης Συλλόγων Γονέων των Μαθητών Ζακύνθου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένα κατάμεστο Πνευματικό Κέντρο βροντοφώναξε «ΟΧΙ στον πόλεμο, ΝΑΙ στην ελευθερία των λαών - Ειρήνη για όλα τα παιδιά του κόσμου».

Για την Σύσκεψη του Τμήματος Παιδείας της 7/6/2024

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - για τις κινητοποιήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών