Μικρά “διαμάντια” στο σανίδι σε έργο του W. Shakespeare
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές

Δημοσίευση στην Ημέρα τση Ζάκυθος: 16/6/2014
Με μια υπέροχη θεατρική παράσταση αποχαιρέτησαν τη φετινή σχολική χρονιά οι μαθητές της Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κατασταρίου.
Όλα ξεκίνησαν μια φθινοπωρινή μέρα, μέσα στην τάξη των Αγγλικών.
Αφού διάβασαν ένα απόσπασμα από το έργο του William Shakespeare “Όνειρο Θερινής Νυκτός”, ενθουσιασμένα ζήτησαν να ετοιμάσουν μια θεατρική παράσταση -τη δική τους ιδιαίτερη παράσταση- βασισμένη σε παιδική διασκευή του έργου.
Με τη βοήθεια των δασκάλων τους, Ελένης Πέτσα και Ελένης Καραχάλιου, τα παιδιά επέδειξαν, κατά τη διάρκεια της πρόβας, συνοχή, δημιουργικότητα, ομαδικότητα, φαντασία και εφευρετικότητα.
Έχοντας ουσιαστικά ελάχιστα υλικά: σωματική έκφραση και πολύ απλά μέσα, τα παιδιά κατάφεραν να συγκινήσουν με το αποτέλεσμα που παρουσίασαν στην τελική γιορτή του σχολείου.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και στους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε, τα “μικρά διαμαντάκια” που είναι κρυμμένα γύρω μας συνεχίζουν να λάμπουν… αρκεί να τα βοηθήσουμε να αποκαλυφθούν.
Όλα ξεκίνησαν μια φθινοπωρινή μέρα, μέσα στην τάξη των Αγγλικών.
Αφού διάβασαν ένα απόσπασμα από το έργο του William Shakespeare “Όνειρο Θερινής Νυκτός”, ενθουσιασμένα ζήτησαν να ετοιμάσουν μια θεατρική παράσταση -τη δική τους ιδιαίτερη παράσταση- βασισμένη σε παιδική διασκευή του έργου.
Με τη βοήθεια των δασκάλων τους, Ελένης Πέτσα και Ελένης Καραχάλιου, τα παιδιά επέδειξαν, κατά τη διάρκεια της πρόβας, συνοχή, δημιουργικότητα, ομαδικότητα, φαντασία και εφευρετικότητα.
Έχοντας ουσιαστικά ελάχιστα υλικά: σωματική έκφραση και πολύ απλά μέσα, τα παιδιά κατάφεραν να συγκινήσουν με το αποτέλεσμα που παρουσίασαν στην τελική γιορτή του σχολείου.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και στους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε, τα “μικρά διαμαντάκια” που είναι κρυμμένα γύρω μας συνεχίζουν να λάμπουν… αρκεί να τα βοηθήσουμε να αποκαλυφθούν.
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου