Το μυστικό τους αποκαλύπτουν οι αριστούχοι


Φώτης Γάσπαρος: «Απαιτείται ουσιαστική και μεθοδική μελέτη»!
Ερωτηθείς, από την εφημερίδα μας, για την επιτυχία του, ο Φώτης Γάσπαρος, γιος του πρώην Νομάρχη Διονύση Γάσπαρου και της φιλολόγου Χριστίνας Λούντζη, απέδωσε την επιτυχία του στη μεθοδική και ουσιαστική μελέτη.
Ειδικότερα, ανέφερε τα εξής:
«Δεν υπάρχει κάποιο ειδικό μυστικό για την επιτυχία, μόνο διάβασμα, μέθοδος και, ίσως, η καλύτερη κατανόηση της διδακτικής ύλης, επειδή πολλά παιδιά δυσκολεύονται στο να αντιληφθούν τη διδακτέα ύλη, επειδή έχουν συνηθίσει να «παπαγαλίζουν» και να μαθαίνουν ορισμένα μαθήματα απ’ έξω, γιατί τους αναγκάζει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Η παπαγαλία «σκοτώνει» το μαθητή και τον ωθεί στο να μη γράφει το «κάτι παραπάνω», που περιμένουν όλοι και, φυσικά, ο βαθμολογητής. Τελικά, αυτό είναι ένα «τρικ», μια μέθοδος, με την οποία μπορείς να κερδίσεις παραπάνω βαθμούς.
Όλα τα παιδιά κουραστήκαμε, όμως, τα αγαθά κόποις κτώνται. Γι’ αυτό στις πανελλήνιες, που είναι αγχώδης διαδικασία, πρέπει να κοπιάσεις και να μοχθήσεις για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις.
Όνειρό μου είναι να κατορθώσω να ολοκληρώσω τις σπουδές μου και γίνω ένας επιστήμονας που θα προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο.
Θα συμβούλευα τους μαθητές που δώσουν του χρόνου εξετάσεις να χαλαρώσουν, γιατί αυτή η διαδικασία εμπεριέχει πολύ άγχος. Ωστόσο, είναι απαραίτητη η ψυχική ηρεμία, καθώς και το να καταλάβουν ότι η ζωή δεν τελειώνει στις πανελλήνιες.
Σοφία Τουρίκη: «Είχα από μικρή το όνειρο να γίνω γιατρός»! 
Η Σοφία Τουρίκη, κόρη δύο γιατρών, του Γιάννη και της Ελένης Τουρίκη, εισάγεται στην Ιατρική Σχολή της Λάρισας, ικανοποιώντας έτσι το παιδικό της όνειρο, δηλαδή να γίνει γιατρός.
Ερωτηθείσα για την επιτυχία της, η Σοφία Τουρίκη τόνισε τα ακόλουθα:
«Η σχολή που πέτυχα είναι ένα όνειρο που είχα από πολύ μικρή ηλικία και αποτελεί, για μένα, ανακούφιση και δικαίωση για όλα αυτά τα χρόνια διαβάσματος, όχι υπερβολικού, αλλά συστηματικού και με μέτρο.
Θέλω να ευχαριστήσω, πρώτα απ’ όλους τους γονείς μου, στους οποίους οφείλω την επιτυχία μου, γιατί με εμφύσησαν από τα παιδικά μου χρόνια με αγάπη για την ιατρική, όχι σκόπιμα – δε με κατεύθυναν – αλλά με πολλές βιωματικές διεργασίες, όταν τους έβλεπα να ασχολούνται όλη την ημέρα με τους ανθρώπους και να διαβάζουν πολλές ώρες μέχρι αργά το βράδυ ιατρικά βιβλία.
Όπως αντιλαμβάνεστε, επηρεάστηκα από μικρή, οπότε η ιατρική αποτελούσε πάντοτε την πρώτη μου επιλογή, δηλαδή η Ιατρική της Αθήνας, αλλά απαιτούντο πολλά μόρια και η δεύτερη επιλογή μου ήταν η Ιατρική Λάρισας, γιατί από εκεί κατάγεται η μητέρα μου και διαμένει η γιαγιά μου, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Η επιτυχία μου οφείλεται στο μεθοδικό, συστηματικό, καθημερινό, διάβασμα, από πολύ μικρή ηλικία, από το Δημοτικό, πιο εντατικό στο Γυμνάσιο και ακόμα περισσότερο στο Λύκειο, χωρίς, όμως, ξενύχτια και ακραίες συμπεριφορές, τις οποίες δεν επιβραβεύω.
Πρέπει να υπάρχουν βάσεις από το Δημοτικό και το Γυμνάσιο, ειδικότερα στα μαθήματα κατεύθυνσης, τα οποία εξετάζονται στις πανελλήνιες και μετά διάβασμα σε λογικά πλαίσια, χωρίς ακρότητες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένα κατάμεστο Πνευματικό Κέντρο βροντοφώναξε «ΟΧΙ στον πόλεμο, ΝΑΙ στην ελευθερία των λαών - Ειρήνη για όλα τα παιδιά του κόσμου».

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - για τις κινητοποιήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛ.ΓΟΝΕΩΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - για το άνοιγμα των σχολείων με έξαρση covid και γρίπης